Nou “Apunts654C” amb Begoña Román i “Reflexions ètiques en temps de pandèmia”. PLACES EXHAURIDES!

BlogNotíciesNou “Apunts654C” a...

Nou "Apunts654C" amb Begoña Román i "Reflexions ètiques en temps de pandèmia". PLACES EXHAURIDES!

Us convidem a una nova sessió dels “Apunts654C. Els imperdibles de La Confederació”, un espai que fresc i innovador que vol donar una nova mirada sobre el Tercer Sector Social. Una mirada externa que ens faci sortir de la nostra quotidianitat, que ens faci reflexionar, millorar i créixer com a sector.

El dimecres 26 de maig, de 9.30 a 10.45 hores parlarem de “Reflexions ètiques en temps de pandèmia” i ho farem de la mà de Begoña Román.

Begoña Román Maestre és doctora en Filosofia per la Universitat de Barcelona. Actualment és professora en la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona, membre del grup de recerca de la Generalitat de Catalunya “Aporia: Filosofia contemporània, Ètica i Política”, Presidenta del Comitè d’Ètica de Serveis Socials de Catalunya, vocal del Comitè de Bioètica de Catalunya, del Comitè per la integritat en la recerca de Catalunya i del Comitè d’ètica assistencial de l’Hospital Clínic de Barcelona. El seu àmbit d’especialització és la bioètica i l’ètica aplicada a entorns professionals i organitzatius.

Tindran prioritat d’inscripció les entitats del Tercer Sector Social, i en cas d’exhaurir-se les places, les sòcies de La Confederació.

PLACES EXHAURIDES!