Càpsula de coneixement i debat: “Obligacions en matèria d’igualtat de gènere i criteris de l’administració”

BlogNotíciesCàpsula de coneixement i debat...

La Confederació organitza una càpsula per donar a conèixer les obligacions legals que tenen les entitats en matèria d’igualtat i facilitar un espai sectorial de reflexió i debat que permeti avançar cap a una cultura corporativa més igualitària.

Possiblement en algun moment us heu qüestionat entorn de la diferència entre el registre retributiu i l’auditoria salarial, o sobre la manera de computar les persones per saber si l’entitat està obligada a tenir un pla d’igualtat, o quines són les exigències de la inspecció laboral en relació amb la igualtat de gènere, o bé quins són els requisits en els concursos i les licitacions públiques sobre igualtat. En la sessió que us proposem intentarem donar resposta a aquestes i altres preguntes que tingueu sobre el tema.

La càpsula anirà a càrrec de l’Aroa Abellán, tècnica d’Igualtat de Gènere de Suport al Tercer Sector – Fundesplai, i està dirigida principalment a personal de direcció, equips tècnics de les àrees de gestió de persones i laboral i, en general, a totes aquelles persones vinculades al Tercer Sector Social que requereixin orientació en matèria d’igualtat de gènere.

INFORMACIÓ BÀSICA

TÍTOL | “Obligacions en matèria d’igualtat de gènere i criteris de l’administració”

QUAN | dimarts 18 de juliol de 2023, de 9.30 a 11.30 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del tercer sector social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.