Arriba el POTS, el nou portal d’ocupació del tercer sector social

BlogNotíciesArriba el POTS, el nou portal ...

Arriba el POTS, el nou portal d’ocupació del tercer sector social

El proper dimarts 21 de novembre les dues entitats representatives del sector, llancen ‘POTS’, el nou portal d’ocupació del tercer sector social.

POTS és el Portal d’Ocupació del Tercer Sector Social, un projecte impulsat per la La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya i Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, les dues entitats representatives del sector, amb el suport de l’ajuntament de Barcelona

Aquesta nova plataforma pretén promoure l’ocupació de qualitat i inclusiva i ser un punt de trobada per a les professionals de l’àmbit social que busquen feina i per a les entitats socials que necessiten incorporar talent a les seves organitzacions. Aquesta connexió permet que, des de l’economia social, es puguin desenvolupar projectes amb impacte social que transformen la societat perquè sigui més justa, inclusiva i igualitària.

POTS també vol cobrir demandes exprés i donar a conèixer el tercer sector social i l’economia social i solidària, a més de fer visible què significa treballar-hi i de recollir dades sobre l’ocupació a l’economia social i solidària amb la finalitat de disposar de més eines per a resoldre les necessitats del sector.

Treballar en el tercer sector social és treballar a favor de la igualtat d’oportunitats, és una manera de formar part de la transformació social necessària perquè es garanteixin els drets de totes les persones. Amb POTS, entitats i professionals podran connectar, transformar i generar impacte social.

Estigues atenta a les nostres xarxes i al hashtag #POTS!
Perquè tu #POTS connectar,
#POTS transformar
i #POTS generar impacte social!
El portal estarà actiu a partir del 21 de novembre a www.potstercersector.cat