Programa Pla de Viabilitat Empresarial

BlogNotíciesPrograma Pla de Viabilitat Emp...

Programa Pla de Viabilitat Empresarial

Des de la Confederació ens fem ressò del programa Pla de Viabilitat Empresarial que porta a terme PIMEC, amb l’impuls del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

Aquest programa està destinat a petites empreses (d’entre 5 i 249 treballadors i amb 3 o més anys d’activitat) amb matriu o centre de decisió a Catalunya de sectors d’activitat que hagin patit de forma rellevant les conseqüències de la pandèmia de la Covid-19.

Aquest programa vol ser un programa de país, una palanca de reflexió i coneixement per analitzar, preparar-te i impulsar el futur. La clau de l’èxit per superar els reptes actuals, assessorat per les millors professionals i totalment gratuït.

El programa està estructurat en 3 fases: una primera, d’inscripció, on es validen les dades i se’n fa una primera anàlisi i se’n obté un informe personalitzat i l’accés al campus de formació amb més de 20 píndoles en diferents àmbits; una segona on es realitza una selecció d’empreses amb una sessió de diagnosi individual amb professionals experts per presentar i estudiar l’informe de recomanacions i definir punts prioritaris a treballar per aconseguir la viabilitat empresarial (recepta de viabilitat), i una tercera, amb 500 empreses participants, on es definiran les palanques del pla de viabilitat, i s’implementaran les accions oportunes.

Des de La Confederació animem a les entitats del Tercer Sector Social amb activitat econòmica a participar en aquest Programa i aprofitar l’oportunitat que representa per reforçar la seva viabilitat.

Tags: No tags