Inscripcions obertes per als tallers “Claus de la bretxa salarial de gènere: desmuntant mites i creences”

BlogNotíciesInscripcions obertes per als t...

NOU GRUP FOCAL
Conciliació i impacte en la bretxa salarial de gènere

Necessitem a 12 entitats interessades a participar en un GRUP FOCAL vinculat a l’estudi que estem fent sobre les estratègies de conciliació de les entitats socials i el seu impacte en la bretxa salarial de gènere, impulsat per La Confederació amb el suport l’equip de la consultoria social i de gènere G360. Cartografies Humanes i Socials.

🗓️ QUAN | dijous 14 de desembre de 2023

🕤 de 15.30 a 17.30 hores

🫂Destinatàries: entitats del tercer sector social

📍Via Zoom

Inscripcions al correu: [email protected]

Amb l’objectiu de reflexionar sobre els mites i les creences entorn de la bretxa salarial de gènere en les organitzacions del tercer sector social i oferir pautes de contextualització d’aquesta bretxa dins de cada entitat, La Confederació organitza quatre tallers adreçats a professionals del sector que vulguin aprofundir entorn d’aquesta temàtica.

Al tercer sector social 3 de cada 4 professionals contractades són dones. Aquesta realitat ens configura com un sector d’activitat altament feminitzat. Una sobrerepresentació que no hem de confondre amb la superació de les bretxes de gènere que, malauradament, encara impregnen el conjunt de la societat, també a les entitats.

Davant aquest context, us convidem a actuar al respecte i fer que el sector social esdevingui un referent en l’erradicació de les bretxes de gènere mitjançant accions estratègiques i focalitzades.

Aquests tallers es realitzen en el marc del Programa de gestió del canvi pel foment de l’equitat de gènere al tercer sector social de Catalunya, impulsat per La Confederació amb el suport del Departament d’Empresa i Treball (Generalitat de Catalunya) i estaran dinamitzats per l’equip de la consultoria social i de gènere G360. Cartografies Humanes i Socials. Estan adreçats a persones que ocupen càrrecs de direcció de les entitats, són sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions associades a La Confederació i les seves entitats de base i no tenen cost per a les persones assistents.

TALLER 4

Data: 18 de desembre de 2023