Trobada de famílies de l’AESCAT

BlogNotíciesTrobada de famílies de l&#8217...

Trobada de famílies de l’AESCAT

Aquesta tarda s’ha celebrat, a la seu de la Federació de Mutualitats de Catalunya, una trobada de totes les famílies que conformen l’AESCAT. Una trobada presencial amb totes les direccions de les entitats que conformen l’Associació.

Amb només 5 anys, des de que es va constituir l’entitat, s’han aconseguit grans reptes per l’economia social i solidària a Catalunya: la proposta per l’articulat Llei de l’economia social i solidària, el “Pacte Economia per a la vida” i diverses campanyes i jornades que han millorat, sense dubte, el coneixement de l’ESS per part de la ciutadania i que han enfortit a l’AESCAT.

Amb la trobada d’avui s’assoleix un dels punts marcats en els estatuts fundacionals de l’AESCAT, que és la promoció de la cohesió, la interrelació i el diàleg entre les diferents formes, cultures i organitzacions de l’economia social a Catalunya. Així doncs representants de les juntes directives de la XES, la Taula d’entitats del tercer sector social, la Confederació de Cooperatives de Catalunya, la Federació de Mutualitats de Catalunya i La Confederació empresarial del tercer sector social, han realitzat aquesta trobada per, entre d’altres:

• Conèixer millor les diferents realitats de l’ESS.
  • Identificar els principals reptes i iniciatives impulsades per cadascú.
  • Cercar complicitats i sinèrgies.

Els reptes de futur són molts, però juntes i fortes els afrontarem amb més força i èxit!

A la reunió, membres de les juntes directives de la XES, la Taula, Cooperatives de Catalunya, la Federació de Mutualitat i de La Confederació, representada pel seu president, Jordi Roman, Josep Muntané, membre de la junta i Natàlia González, directora.