Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “Comunicació en públic” amb Ferran Ramon-Cortés Montaner

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Ferran Ramon-Cortés i Montaner és investigador de la comunicació personal i formador.

Després de dues dècades com a director d’operacions d’una gran agència de publicitat, l’any 2008 va fundar l’“Institut dels 5 fars” dedicat a la formació en habilitats de comunicació, per on ja hi han passat més de 32.000 persones a través de 1.650 accions formatives.

En Ferran Ramon-Cortés és professor d’ESADE i autor de diversos llibres de comunicació entre els que destaquen ”L’illa els 5 fars” (RBA 2005, Conecta, 2022)  i “A 1.778 Km. De distancia” (Conecta, 2022). També és col·laborador de diferents mitjans de comunicació com Catalunya Ràdio (“L’ofici de Viure”) o TV3.

Al cicle dels “Apunts 654C.Els imperdibles de La Confederació” ens donarà les claus per aprendre a comunicar en públic amb èxit.

Parlem o comuniquem? Ens diu en Ferran Ramon-Cortés que parlar és transmetre informació i comunicar és persuadir, i per damunt de tot transmetre i fer sentir emocions.

La seva ponència planteja 5 claus que poden fer la nostra comunicació més impactant i persuassiva i que ens poden ajudar a arribar amb els nostres missatges al nostre públic.

INFORMACIÓ BÀSICA:

TÍTOL | “Comunicació en públic”.

QUAN | dijous 26 de setembre de 2024, de 9.30 a 10.45 hores.

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social.

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.