Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “De l’activisme climàtic a la Justícia Global” amb Maria Serra Olivella

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Maria Serra Olivella és activista climàtica i cofundadora de Fridays for Future Barcelona

Maria Serra, de 22 anys, graduada en Relacions Internacionals, és cofundadora de Fridays for Future Barcelona i ambaixadora del Pacte Climàtic de la Unió Europea. Organitza i col·labora en esdeveniments amb FFF, Earth Uprising i Oxfam Intermón, involucrant-se amb diverses institucions com la UE i el Govern Català.

Forma part de les delegacions juvenils activistes a la COP25, COP26 i COP27, realitzant tasques de portaveu i comunicació. A més, és una figura mediàtica en el moviment climàtic, havent aparegut en mitjans destacats d’Espanya com Televisió i Ràdio Espanyola, Time Out Barcelona, El Periódico, El Nacional, FAQs TV3, RAC1 i Catalunya Ràdio.

Al cicle dels “Apunts 654C.Els imperdibles de La Confederació” ens parlarà de la seva indagació sobre com interseccionen diferents lluites, com ara la justícia climàtica amb la justícia social, l’anticapitalisme o l’anticolonialisme. I com des de la societat civil organitzada i el tercer sector podem promoure no només una transició ecosocial i una economia social, sinó també justícia climàtica i social a nivell local i global.

TÍTOL | “De l’activisme climàtic a la Justícia Global”.

QUAN | dijous 31 d’octubre de 2024, de 9.30 a 10.45 hores.

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social.

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.