Càpsula de coneixement i debat: “Dret a la desconnexió digital: regulació, obligacions i protocols”

BlogNotíciesCàpsula de coneixement i debat...

La Confederació organitza una càpsula de coneixement i debat sobre el dret de les treballadores a la desconnexió digital.

En una societat digital amb un elevat i constant grau de connectivitat via dispositius electrònics, fins a quin punt desconnectem realment de la feina fora del nostre horari laboral? Quines mesures cal que incorporem per garantir una desconnexió efectiva i vetllar pel benestar de totes les persones vinculades a la nostra entitat?

La càpsula anirà a càrrec d’Àlex Rancaño, advocat laboralista del Gabinet Jurídic FJM Advocats.

Aquesta jornada es realitza en el marc del Programa de gestió del canvi pel foment de l’equitat de gènere al Tercer Sector Social de Catalunya impulsat per La Confederació amb el suport de la Direcció General d’Economia Social i Solidària, el Tercer Sector i les Cooperatives del Departament d’Empresa i Treball (Generalitat de Catalunya).

INFORMACIÓ BÀSICA

– MODALITAT | Virtual, via Zoom.

La sessió es durà a terme a través de la plataforma Zoom. S’enviarà l’enllaç per accedir-hi a les persones confirmades 24 hores abans del seu inici.

– PERSONES DESTINATÀRIES | Aquesta sessió està dirigida principalment a personal de direcció, equips tècnics de les àrees de gestió de persones i laboral i, en general, a totes aquelles persones vinculades al Tercer Sector Social que requereixin orientació en matèria d’igualtat de gènere.

– DATA | Dimecres 16 d’octubre 10 a 12h.

– PLACES | En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base

– PREU: La sessió no té cost per als participants, i és exclusiva per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social.

PROGRAMA I INSCRIPCIONS:

Programa càpsula de coneixement i debat: "Dret a la desconnexió digital"

47 Descàrregues