Deliberació del jurat dels Premis La Confederació 2024

BlogNotíciesDeliberació del jurat dels Pre...

Deliberació del jurat dels Premis La Confederació 2024

Ahir, 16 de setembre, a la seu de La Confederació, es va reunir el jurat de la vuitena edició dels Premis La Confederació. El jurat està format per persones expertes i amb una llarga trajectòria en el tercer sector social, tant de l’ambit administratiu, com acadèmic o d’entitats socials.

En aquesta edició dels premis s’han presentat 68 iniciatives impulsades per organitzacions del tercer sector social d’arreu del territori català, dividides en 3 categories:

• Governança i organització interna. Iniciatives que, des d’una perspectiva organitzacional interna, fomenten la governança democràtica, la participació i les bones pràctiques que promouen la cura dels equips, que treballen per la cohesió interna, que impulsen l’equitat de gènere, o que aposten per la millora dels usos i la gestió del temps, entre d’altres.
  • Innovació en nous productes i serveis. Iniciatives transformadores per a la millora de la qualitat de vida de les persones a través de la generació de nous productes i serveis, que donen resposta a la realitat actual i les noves necessitats emergents.
  • Impacte en la comunitat. Iniciatives amb alt impacte en la comunitat, amb voluntat de transformació social, que involucren a agents de la comunitat i provoquen canvis en l’entorn de proximitat de les entitats.

El veredicte del Jurat es farà públic el proper dia 24 d’octubre, a l’acte d’entrega dels guardons de la vuitena edició dels Premis La Confederació, al Born, Centre de Cultura i Memòria de Barcelona. Ens farà molt il·lusió compartir aquest emocionant moment amb vosaltres. Us deixem a sota el link per incriure-us a l’acte.

Els membres del Jurat, d’esquerra a dreta: M. Dolors Puigdellívol (Directora de Càritas Girona, entitat guardonada als Premis 2023), Helena Fontanet (Vice presidenta de La Confederació), Ester Oliveras (Delegada de Programes Transversals. Universitat Pompeu Fabra), Jordi Roman (President de La Confederació), Francesc Hernández (Cap del Servei de Suport als Serveis Socials Bàsics. Gerència de Serveis Socials. Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat. Diputació de Barcelona), Joan Segarra (President executiu de l’Observatori per a la Transformació Social), Laia Grabulosa (ex Directora de La Confederació), Isabel Garcia (Subdirectora General de Treball en la Diversitat i les Economies Comunitàries. Departament d’Empresa i Treball. Generalitat de Catalunya), Noelia Torres (Directora de Factoría F5, entitat guardonada als Premis 2023) i Josep Ginesta (Secretari General de PIMEC.).