Cerquem proveïdora: Baròmetre i Anuari del Tercer Sector Social de Catalunya

BlogNotíciesCerquem proveïdora: Baròmetre ...

Cerquem proveïdora: Baròmetre i Anuari del Tercer Sector Social de Catalunya

La Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya i La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya llancen una licitació per elaborar el Baròmetre del Tercer Sector Social, que analitza la realitat de les entitats socials a Catalunya, i l’Anuari d’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya, respectivament.

L’objectiu és l’elaboració de dos estudis diferenciats, tot i que les dues organitzacions compartiran la recollida de dades per facilitar que les entitats socials aportin aquesta informació a la vegada.

En el cas del Baròmetre, es necessita realitzar un informe general d’àmbit català i un altre d’específic de la província de Barcelona. És possible que els productes finals del Baròmetre s’hagin d’ampliar amb informes territorials específics de la resta de províncies: Lleida, Girona i Tarragona. Per conèixer els detalls, cal consultar el document complet de la licitació.

L’informe del Baròmetre, i també els específics territorials, i de l’Anuari d’Ocupació han de lliurar-se el 2 de desembre de 2024.

El termini de presentació de les ofertes i la documentació finalitza el 29 de febrer de 2024. Caldrà enviar-ho per correu electrònic a: [email protected], indicant en l’assumpte de l’email la referència REF. LIC 01/2024.

Per resoldre dubtes i consultes sobre la licitació, el 14 de febrer a les 10h es farà una sessió virtual. Les persones assistents a la reunió podran fer-ho de manera anònima mitjançant el següent enllaç de la plataforma Zoom: https://us02web.zoom.us/j/82253631850