Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “L’economia del bé comú com a proposta de canvi” amb Montse Junyent i Ferrer

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” parlarem amb Montse Junyent i Ferrer, experta en l’economia del bé comú.

A la sessió dels Apunts del mes de juny comptarem amb Montse Junyent i Ferrer.

La Montse Junyent és llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses per Esade. Té una llarga experiència en màrqueting i comunicació i va ser presidenta de l’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú (ACFEBC) des del 2017 al 2021. És consultora acreditada d’aquesta Associació.

L’any 2018 va escriure l’assaig “Esto no va a cambiar solo: Alegato de urgencia por una economía más humana”, a l’editorial Comanegra, on defensa que s’ha de reconvertir el nostre món en un lloc habitable i sostenible, i que tot no està perdut.

En aquesta sessió ens exposarà que és l’economia del bé comú, una proposta per canviar l’economia i construir un món més just i respectuós amb els límits ecològics.

INFORMACIÓ BÀSICA:

TÍTOL | “L’economia del bé comú com a proposta de canvi”

QUAN | dijous 27 de juny de 2024, de 9.30 a 10.45 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.