Cicle de sessions temàtiques “Com impulsem la Governança Democràtica a les entitats?”

BlogNotíciesCicle de sessions temàtiques &...

Amb l’objectiu de reflexionar sobre els processos de governança democràtica en les entitats del tercer sector social, i comprendre els efectes de la seva definició i implementació (beneficis, resistències, consolidació, etc.), La Confederació organitza aquest cicle adreçat a professionals d’entitats socials que vulguin aprofundir i compartir experiències entorn d’aquesta temàtica.

El cicle s’estructura en tres sessions independents en les quals s’abordaran temàtiques complementàries, oferint la possibilitat de participar en aquelles sessions que resultin de més interès. Aquestes seran dirigides i dinamitzades per l’equip de consultoria del “Programa de foment de la governança democràtica” de La Confederació: Hobest, Integral i Vector5.

El cicle està pensat per a un grup reduït de persones en cadascuna de les sessions. Donat que les places són limitades, la inscripció és obligatòria. Les sessions són exclusives per a persones vinculades a organitzacions del tercer sector social i no tenen cost per a les persones participants.

Les sessions tindran lloc al Palau Macaya (Aules 3 i 4),  de 10 a 12:30h del matí, al Passeig de Sant Joan, 108 de Barcelona. Al següent enllaç hi trobareu la ubicació i podreu consultar com arribar-hi.

Aquest programa es du a terme amb el suport de la Direcció General d’Economia Social, el Tercer Sector i les Cooperatives, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies (Generalitat de Catalunya).

Sessió 1 | 8 d’octubre de 10 a 12:30 hores | Com promovem la participació de les persones treballadores a la nostra organització?”
Sessió 2 | 29 d’octubre de 10 a 12:30 hores | Com promovem la participació de les persones amb discapacitat a la nostra organització?”
Sessió 3 | 19 de novembre de 2024 de 10 a 12:30 hores | Presentació de l’estudi “Anàlisi de l’impacte del Programa de Governança Democràtica de La Confederació”