Càpsula de coneixement i debat: “Obligacions en matèria d’igualtat i diversitat”

BlogNotíciesCàpsula de coneixement i debat...

La Confederació organitza una càpsula de coneixement i debat per donar a conèixer les obligacions legals que tenen les entitats en matèria d’igualtat i diversitat, facilitant així un espai sectorial de reflexió i debat que permeti avançar cap a una cultura corporativa més igualitària. La càpsula anirà a càrrec de l’Aroa Abellán Mojedas, tècnica d’igualtat de Suport Tercer Sector – Fundesplai.

Tractarem, entre d’altres, de les obligacions normatives que han de complir totes les entitats en:

• El Pla d’igualtat.
  • El Protocol per abordar situacions. d’assetjament sexual i/o per raó de sexe.
  • El Protocol per eliminar la discriminació a persones LGBTIQ+.
  • El registre i auditoria salarial.
  • La política de desconnexió digital.
  • Les sancions aplicables en cas d’incompliment de les obligacions normatives.

Aquesta jornada es realitza en el marc del Programa de gestió del canvi pel foment de l’equitat de gènere al Tercer Sector Social de Catalunya impulsat per La Confederació amb el suport de la Direcció General d’Economia Social i Solidària, el Tercer Sector i les Cooperatives del Departament d’Empresa i Treball (Generalitat de Catalunya).

INFORMACIÓ BÀSICA

– MODALITAT | Virtual, via Zoom.

La sessió es durà a terme a través de la plataforma Zoom. S’enviarà l’enllaç per accedir-hi a les persones confirmades 24 hores abans del seu inici.

– PERSONES DESTINATÀRIES | Aquesta sessió està dirigida principalment a personal de direcció, equips tècnics de les àrees de gestió de persones i laboral i, en general, a totes aquelles persones vinculades al Tercer Sector Social que requereixin orientació en matèria d’igualtat de gènere.

– DATA | Dijous 19 de setembre de 10 a 11h.

– PLACES | En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base

– PREU: La sessió no té cost per als participants, i és exclusiva per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social.

PROGRAMA I INSCRIPCIONS:

OBLIGACIONS EN MATÈRIA D’IGUALTAT DE GÈNERE I DIVERSITAT