Barcelona presenta l’Acord de Ciutat per a l’Estratègia de l’Economia Social i Solidària 2030

BlogNotíciesBarcelona presenta l’Acord de ...

El primer tinent d’alcaldia d’Economia, Competitivat i Hisenda, Jaume Collboni; i el comissionat d’Economia Social, Desenvolupament Local i Política Alimentària, Álvaro Porro, van presentar el passat 14 de juliol l’Acord de Ciutat per a l’Estratègia de l’Economia Social i Solidària 2030, juntament amb el president de l’Associació Economia Social Catalunya (AESCAT), Guillem Llorens i Gragera; la directora de la Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya, Laia Grabulosa Descals; el representant de la Xarxa d’Economia Solidària, Jordi Via; i la gerent de la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, Anna Albareda Sanz.

L’Estratègia #ESSBCN2030 s’ha treballat de manera conjunta amb la participació de 203 persones i 147 entitats de l’ESS, i serà el full de ruta tant de les polítiques d’ESS municipals com de les accions del teixit de la ciutat durant els propers anys per promoure l’expansió de l’ESS.

El document compta amb 8 línies estratègiques i 10 projectes de ciutat per tal d’impulsar aquest tipus d’economia a la ciutat de Barcelona.

Si voleu saber-ne més, cliqueu aquí

Us deixem el vídeo de l’acte de presentació de l’Acord de Ciutat per a l’Estratègia de l’Economia Social i Solidària a Barcelona 2030