Record de participació als Premis La Confederació

BlogNotíciesRecord de participació als Pre...

Record de participació als Premis La Confederació

El termini de presentació de candidatures va finalitzar el passat divendres 5 de juliol.

Un cop finalitzat el termini de presentació de candidatures per la 8a edició dels Premis La Confederació el passat divendres 5 de juliol, estem molt contentes de poder-vos anunciar que no només s’han superat el nombre de candidatures presentades respecte l’any passat, sinó de tota la història dels Premis: enguany s’han presentat 68 iniciatives!

Volem, doncs, agrair molt especialment a totes aquelles entitats que s’hi han presentat, compartint les seves experiències per fer més visible la gran tasca que fan a tot el territori i per fer més gran el tercer sector social!

Des del 2017, quan vàrem fer la primera edició dels Premis La Confederació, la nostra finalitat era reconèixer els centenars d’iniciatives socials que duen a terme entitats d’arreu de Catalunya cada any. Perquè malgrat totes les dificultats, les entitats socials han mantingut i reinventat, en moltes ocasions, la seva activitat i compromís, demostrant la seva capacitat de resiliència, adaptació, transformació i innovació per continuar oferint serveis a les persones amb la màxima qualitat. I aquesta és la finalitat dels nostres, vostres premis: el reconeixement i el coneixement.

El Jurat que de ben segur ho tindrà molt difícil donada la qualitat i varietat d’iniciatives presentades, es reunirà el dilluns 16 de setembre, i emetrà el seu veredicte, que segons les Bases, serà inapel·lable.

A la gràfica adjunta podeu veure l’evolució de les iniciatives presentades als Premis La Confederació. Des de la seva creació l’any 2017 ja s’hi han presentat 310 iniciatives! Per tant, de les 3.000 entitats del tercer sector social del país, més d’un 10% han participat en aquesta iniciativa. Enhorabona i gràcies, moltes gràcies, a totes les entitats.