La Consellera i l’equip de Drets Socials i Inclusió es reuneixen amb La Confederació

BlogNotíciesLa Consellera i l’equip ...

BlogNotíciesLa Consellera i l’equip ...

La consellera de Drets Socials i Inclusió, Mònica Martínez Bravo, s’ha reunit aquest dimarts amb el president de La Confederació empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya, Jordi Roman, per fer una reunió de treball davant de la nova legislatura.

A la trobada, que s’ha celebrat a la seu del Departament de Drets Socials i Inclusió a Barcelona, hi han assistit alguns membres de la junta directiva de La Confederació, que representen els àmbits d’actuació de la nostra entitat: Susana Roig, Gemma Garcia , Xavier Puig, Joan Muntané , Josep Serrano, Jordi González, Rafael Ruiz de Gauna, Mònica Vázquez i Marta González. També hi ha assistit la directora de l’entitat, Anna Mas.

Durant la reunió, la consellera Mònica Martínez Bravo, que ha estat acompanyada del secretari general, Raúl Moreno, ha explicat les prioritats de treball del nou equip al capdavant del Departament en l’àmbit dels drets socials i la inclusió.

Per la seva part, els representants de La Confederació li han traslladat les seves demandes en el finançament de les entitats i la millora de les condicions laborals dels i les treballadores del sector, en el desplegament del IV Pla de Suport del tercer sector social de Catalunya, finalitzar l’Estudi dels escandalls de costos dels serveis, en l’aprovació d’un marc legislatiu per al tercer sector social i en el desplegament de l’acord per a la construcció d’un Sistema de Serveis Socials propi de Catalunya.

En aquest sentit se li va fer a mans a la Consellera un document de demandes, resumides en el decàleg següent.

Des de La Confederació agraim a la consellera i al seu equip aquesta primera trobada i l’espai de treball.

A la fotografia de la dreta, totes les participants a la reunió, per ordre, d’esquerra a dreta: Xavier Puig, Josep Serrano, Rafael Ruiz de Gauna, Gemma García, Joan Muntané, Raul Moreno (Secretari general del Departament), Mònica Martínez Bravo (Consellera de Drets Socials i Inclusió), Jordi Roman (president de La Confederació), Jordi González, Mònica Vázquez i Susana Roig.