Èxit del cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació”

BlogNotíciesÈxit del cicle “Apunts65...

Èxit del cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació”

Sense dubte que l’any 2020 quedarà marcat per sempre més per la pandèmia de la COVID-19. Des de La Confederació, al novembre d’aquell any, vàrem voler trencar amb aquesta terrible dinàmica i oferir al Tercer Sector català un nou cicle de conferències.

Un nou espai fresc i innovador que pretenia, i pretén, donar una nova mirada sobre el Tercer Sector Social. Una mirada externa que ens faci sortir de la nostra quotidianitat, que ens faci reflexionar, millorar i créixer com a sector, on es parla de temàtiques diverses com la comunicació, la cultura de la pau, l’encaix del sector amb les administracions públiques, els lideratges, l’ètica, la innovació i la transformació social o la digitalització democràtica.

Des de l’any 2020 han passat pels “Apunts654C” noms coneguts, de diverses procedències i sectors, com:

Alicia Linares Roger, Albert Cañigueral Bagó, José María Gasalla, José Manuel Fresno, Begoña Roman, Ismael Palacín, Nuria Moreno Peinado, Juan Antonio Pedreño, Anna Mercadé, Fernando Fantova, Xavier Godàs, Nuria Moreno , Antonio Mora, Simona Levi, Fidel Masreal Begona Román:  Jordi Armadans, Manuel Tallada i Sergi ValentínPatrycia Centeno, Josep Manuel BusquetaXavier Marcet. Un total de 22 ponents.

Fins aquest moment hi han assistit gairebé 1.000 persones de més de 200 entitats socials del país. Us volem donar les gràcies a totes pel vostre suport!